یک فراخوان مربوطه را مشخص کنید

یک فراخوان مربوطه را مشخص کنید

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 10:58 | بازدید : 95
نویسنده : Admin | نظرات (0)

 

در صفحه اول گوگل باشید با اموزش سئو سایت وردپرس _اکادمی زبدگان

یکی دیگر چگونه صفحه اول گوگل باشیم  از فرصت های رایج بازاریابی از طریق ایمیل؟ ارائه یک اقدام واضح و مرتبط (CTA).

 

غالباً ، بازاریاب ها با گزینه های زیاد توجه خوانندگان را از بین می برند. این س yourselfال را از خود بپرسید: "تنها کاری که می خواهید خواننده انجام دهد چیست؟"

 

اقدامی را که می خواهید مشترک برای انجام پیام رسانی ، گرافیک و ساخت آن برای آن هدف واحد انجام دهید ، مشخص کنید. می توانید پیوندهای شبکه های اجتماعی خود و ارجاعات خود را به پست های اخیر وبلاگ اضافه کنید ، اما در انتهای ایمیل باید 100 درصد مشخص شود که مشترک شما با آن ایمیل چه کاری باید انجام دهد.

 

موبایل را فراموش نکنید

اگر قبل از ارسال دستگاه های تلفن همراه ، در حال بررسی چگونگی بازاریابی ایمیل خود نیستید ، باید این کار را انجام دهید. در حالی که 48 درصد از ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه باز می شوند ، تنها 11 درصد از فعالیت های بازاریابی ایمیل برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است!

 

برای شناختن خبرنامه های ایمیل بهینه شده برای موبایل برای کسب و کارتان وقت بگذارید تا مخاطبان خود را بشناسید ، سپس بر اساس آن برنامه ریزی و طراحی کنید.

 

آیا می توانید کمپین های بازاریابی ایمیل خود را بهبود ببخشید؟ از موضوع ایمیل گرفته تا نام فرستنده ، هر بخشی از کمپین بازاریابی ایمیل شما مهم است ، بنابراین حتماً وقت و منابع خود را به هر یک اختصاص دهید.

 

در دنیایی که همه به اینترنت دسترسی دارند (و 78 درصد کاربران از آن برای تحقیق در مورد سرمایه گذاری یا خرید احتمالی استفاده می کنند) ، هر مشتری احتمالی که از وب سایت شما بازدید می کند گزینه پشتیبان گیری A ، B ، C ، D و فراتر.

 

بنابراین ، این تأثیر شما بر نحوه بازاریابی تجارت شما چیست؟ در مورد منابعی که به مشتریان احتمالی ارائه می دهید چطور؟ آنها می توانند تصمیم کاربر وب سایت را در مورد تماس با شما یا ادامه جستجو بگیرند.

 

وارد کنید: مطالعه موردی. فرصتی مناسب برای نمایش خصوصیات بارز و نه چندان واضح شرکت شما ، بستری که فریاد می زند "این را بخوانید و ما را استخدام کنید". بسیاری از شرکت های B2B آنها را به عنوان یک فکر پسین در وب سایت خود قرار می دهند ، حتی اگر یک مطالعه موردی قاتل می تواند جستجو را به فروش تبدیل کند. چهار ویژگی مطالعه موردی قاتل و چگونگی اطمینان از موفقیت در آزمون را بخوانید.

 

1. از نظر بصری برای مخاطب مورد نظر شما جذاب است

در حالی که مطالعه موردی شما نیازی به یک تور بصری ندارد ، مشتریان احتمالی شما می خواهند بدانند که شما جدی در کمک به موفقیت کسب و کار هستید و برای انجام درست کار وقت می گذارید. این فقط انتخاب کلمات شما نیست که به مشتری احتمالی شما نشان می دهد که شما چیزهای خود را می دانید و می توانید به آنها در حل مشکل کمک کنید.

 

برای این منظور ، وقت خود را صرف عناصر گرافیکی مطالعه موردی خود کنید تا مطمئن شوید که لحن مناسبی را تنظیم می کنید. بسته به صنعت خود ، از تصاویری استفاده کنید که رویکرد شما را حرفه ای ، به موقع و بصیرت تعریف کند. هر عنصر بصری را در پالت رنگ و گزینه های عکاسی به حداکثر برسانید تا به مشتریان احتمالی کمک کنید ببینند که شما تجارت ، صنعت و نیازهای آنها را درک می کنید.

 

2. این مسئله به روشنی شناسایی می کند

چه چیزی از مطالعه موردی با طراحی نامناسب سئو چیست بدتر است؟ یکی از این مشکلات ، شما را از طریق معرفی ، طرح کلی و نتیجه گیری ، به دنبال مشکل اصلی مشتری می کنید.

 

به جای اینکه تصمیم بگیرید که آیا مطالعه موردی به روشنی مشکل او را برطرف می کند ، به خواننده واگذار کنید ، آن را با صدای بلند و از جلو و در صورت امکان در عنوان بگویید.

 

بازدید کنندگان از وب سایت شما در حال خواندن مطالعات موردی هستند تا ببینند چه نوع مشکلی را با موفقیت برطرف کرده اید و ببینید آیا بین مشکلات آنها و راه حل های شما ارتباطی وجود دارد.

 

آیا شما در صنعت در پردازش مواد شیمیایی بهترین هستید؟ مشکلات رایج در آن صنعت را برجسته کنید و برای هر یک از این مشکلات مطالعات موردی را مشخص کنید. روشن کنید که مشکلات مشتریان خود را درک می کنید و همیشه راه حل صحیح را شناسایی کنید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش