عمل کردن به نکات

عمل کردن به نکات

تاریخ : شنبه 19 مهر 1399 زمان : 10:17 | بازدید : 42
نویسنده : Admin | نظرات (0)

The Importance of Web Hosting for SEO | Broadcast | Crucial

 

به عنوان یک آژانس شریک HubSpot ، شرکت هایی که پیش بینی می کنند ما مانند اکثر آژانس های شریک HubSpot مانند ما عمل خواهیم کرد ، به طور مستمر با IMPACT تماس می گیرند: کمک به شما در تولید محتوای وب سایت بهینه و برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی.

 

IMPACT الگویی متفاوت را دنبال می کند و انتخاب می کند که از ساختار روابط سنتی آژانس و مشتری به نفع مشاوره و آموزش جلوگیری کند.

 

این در عمل چگونه است؟ IMPACT با تیم شما همکاری می کند تا به شما مهارت مالکیت فروش و بازاریابی دیجیتال شرکت خود را بدهد.

 

گرچه ما برای وب سایت شما محتوا نخواهیم نوشت ، سئو چیست اما شما را در زمینه بهترین سئو و وبلاگ نویسی آموزش خواهیم داد تا بتوانید با ردیابی و استراتژی مناسب منتشر کنید. ما به شما آموزش خواهیم داد که یک استراتژی ویدیویی ایجاد کنید ، استفاده از ابزار HubSpot خود را به حداکثر برسانید و نمایه Google My Business من را در میان موارد دیگر بهینه کنید.

 

ما آموزش خود را متناسب با نیازها و اهداف فردی شما تنظیم می کنیم.

 

هر اقدامی که انجام می دهیم به همان هدف کلی رسیده است: ما می خواهیم شما مورد اعتمادترین و قابل احترام ترین صدا در صنعت خود باشید. مشتریان شما س haveالاتی دارند. ما می خواهیم آنها را برای پاسخ خود به شما مراجعه کنند.

 

IMPACT به شما این توانایی را می دهد که به مشتریان خود آنچه را که باید برای تصمیم گیری در مورد خرید بدانند ، بیاموزید. از آنجا که هیچ کس بهتر از شما مشتریان یا محصولات شما را نمی شناسد ، ما معتقدیم شما باید کسی باشید که محتوایی را ایجاد می کند که چشم انداز شما را آموزش می دهد. IMPACT به شما نشان می دهد چگونه.

 

readingخوان مرتبط: IMPACT vs New Breed vs SmartBug: کدام آژانس برای من مناسب است؟

 

آنچه واقعاً یک تجارت از نمایندگی خود می خواهد

وقتی شرکتی آژانس بازاریابی را استخدام می کند ، آنها به دنبال چیزی بیشتر از محتوا و سایر محصولات قابل تحویل هستند. اول و مهمترین ، آنها به دنبال تخصص هستند. مدیر عامل IMPACT ، مارک آمیگون اینگونه بیان می کند: "شرکت ها به دنبال مشاوره و راهنمایی های تخصصی هستند که با نگه داشتن همه چیز در خانه نمی توانند به آنها برسند."

 

در عصر Google Analytics و HubSpot ، هرکسی می تواند اطلاعات مربوط به ترافیک و عملکرد را کسب کند. آنچه یک شرکت از یک آژانس می خواهد روایتی است که معنی این اعداد را می دهد - و یک استراتژی برای اقدامات بعدی.

 

کریس مار ، مربی فروش و بازاریابی دیجیتال ، این را به قول خودش می گوید: ”آنچه مشتریان واقعاً از نمایندگی های خود می خواهند اعتماد به نفس است. آنها می خواهند بدانند که با کمک آژانس واقعاً می توانند به چیزی برسند. "

 

با این روحیه ، IMPACT تمرکز خود را بر روی استراتژی ، آموزش و همسویی قرار می دهد. ما به جای اینکه کار خود را برای شما انجام دهیم (و سپس مبلغی را بابت آن حق بیمه دریافت کنیم) ، به شما آموزش می دهیم تا از فروش و بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید.

 

طبق گفته قدیمی ، اگر به مردی ماهی بدهید ، یک روز به او غذا دهید - اگر به مرد ماهیگیری را یاد دهید ، یک عمر به او غذا می دهید.

 

در IMPACT ، هدف ما آموزش ماهیگیری به شما است.

 

دو انتهای طیف مشتری

در IMPACT ، ما با طیف گسترده ای از مشاغل مختلف از صنایع همکاری می کنیم. علیرغم نیازها و اهداف متنوع آنها ، ما معتقدیم که همه آنها همان چیز را از ما می خواهند: تخصص.

 

مارک یک انتهای این محدوده را از طریق مشتری اخیر توصیف می کند: آنها یک شرکت تحقیقاتی با تیم بازاریابی قوی و بسیار آموزش دیده هستند. آنها می دانند که IMPACT برای بینش تاکتیکی در SEO خود می دانند ، زیرا تیمی از متخصصان خارجی می توانند آنها را آموزش دهند تا "آنچه را که خودشان نمی توانند ببینند" ببینند.

 

در انتهای دیگر طیف مشتری IMPACT ، یک کار ساختمانی موفق و رو به رشد است که در گذشته مجبور به تبلیغ نبوده است. در این حالت ، صاحب مشاغل می خواهد بیاموزد که چگونه می تواند ترافیک ایجاد کند و منجر به پر شدن خط لوله خود می شود.

 

مهم نیست که مشتری در این طیف چه کسی قرار می گیرد - به عنوان یک متخصص بازاریابی یا یک تازه کار بازاریابی - هدف IMPACT یکی است: ما می خواهیم از مهارت خود برای مربیگری در مهارت شما استفاده کنیم.

 

خدمات مشاورهای

IMPACT با مشتریان کار می کند تا به آنها کمک کند تا عمده بازاریابی خود را در داخل انجام دهند. ما تیم شما را در هر مهارت و صلاحیتی که برای تبدیل شدن به متخصصان فروش و بازاریابی دیجیتال نیاز دارید ، آموزش می دهیم.

 

به این ترتیب است که می توانیم به بهترین شکل به مشتریان خود در رسیدن به اهدافشان کمک کنیم. مارک می گوید: "شماره یک چیزی که ما واقعاً می توانیم به مشتریان ارائه دهیم ، استراتژی و بینش است که به آنها ایده های نوآورانه و بهترین شیوه هایی که در معرض خطر نیستند ، می دهیم." "این چیزی است که آنها نمی توانند به جای دیگری برسند."

 

تسلط بر فروش و بازاریابی دیجیتال

برنامه پرچمدار مشاوره IMPACT یک مجموعه خدمات همه جانبه را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا کسب و کار شما نتایج بی نظیر را با بازاریابی محتوا ببیند. برنامه شما توسط دو شخصیت کلیدی نظارت می شود: مدیر حساب و مربی شما ، که با تیم رهبری شما برای ترسیم یک استراتژی و تعیین مراحل کمک به شما در رسیدن به اهداف خود ، همکاری نزدیک دارند.

 

مشتریان همچنین به طور مکرر با متخصصان موضوع ملاقات می کنند که در مورد موضوعاتی از جمله اتوماسیون بازاریابی ، استراتژی محتوا ، استفاده از ویدئو در فرایند فروش ، تسلط بر HubSpot ، تجزیه و تحلیل داده ها و موارد دیگر ، دستورالعمل های شخصی سازی شده ارائه می دهند.

 

این برنامه ها بسته به سرعتی که می خواهید طی کنید ، 12 ، 18 یا 24 ماه اجرا می شوند

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش